|
Запрошуємо на навчання!
БАКАЛАВР 281
Публічне управління та адміністрування (освітня програма 2021)
ПРО КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ З ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
Яка сфера професійної діяльності бакалаврів?
Спеціальність «Публічне управління та адміністрування» відноситься до сфери управління та адміністрування. Це сфера, яка пов’язана з вирішенням стратегічних завдань державних органів, підприємств, установ та організацій з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу і тенденцій розвитку в конкретному середовищі, а також в певній галузі суспільного виробництва і держави в цілому.
|
Яка загальна мета підготовки за спеціальністю?
Формування активної особистості, професійна підготовка висококваліфікованих, відповідальних кадрів для публічного управління, спроможних розробляти, аналізувати і реалізовувати державну політику, творчо, ефективно й результативно виконувати управлінські функції та надавати адміністративні послуги, сприяти інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження соціальної справедливості, демократії, забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів.
Здобута освіта допоможе оволодіти навичками ведення громадського діалогу, пошуку шляхів ефективної взаємодії з громадськістю та засобами масової комунікації, скоординує на реалізацію проектів із впровадження системи електронного урядування в органах державної влади.
|
Яка роль бакалаврів для розвитку країни (цінність для суспільства, що забезпечить самореалізацію особистості)?
Сучасний кваліфікований спеціаліст має бути здатним виконувати складні завдання сьогодення. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є впровадження в навчальний процес системи поетапної практичної підготовки майбутніх публічних управлінців із послідовним нарощуванням рівня професійних знань та практичних навичок.
Метою вивчення публічного управління є оволодіння теоретичними знаннями з питань публічного управління та адміністрування й набуття практичних вмінь і навичок щодо застосування законів, принципів, методів, технологій та процедур в управлінні суб’єктами публічної сфери; набуття вмінь та формування компетентностей, необхідних для виконання функцій та реалізації повноважень керівника (фахівця) суб’єкта публічного адміністрування, у тому числі для органів державної влади і місцевого самоврядування.
|
Як відбувається навчання?
Навчання відповідає спеціальності, але зміст підготовки бакалаврів та розподіл часу на вивчення окремих дисциплін конкретизується освітньою програмою випускової кафедри.
Стратегія навчання:
- Широке застосування активних форм навчання, тренінгів з командною роботою, технічних засобів навчання, комп'ютерної техніки, мережі ІНТЕРНЕТ;
-
Поглиблене вивчення іноземної мови з використанням провідних закордонних підручників і методик, надання можливості спілкування з носіями мови - закордонними фахівцями;
-
Надання можливостей для здобуття добрих навичок управлінської культури та ділового спілкування і комунікацій, риторики і підготовки публічного виступу, ведення переговорів, розв'язання конфліктів, ділового етикету;
-
Забезпечення контактів з майбутніми потенційними роботодавцями;
-
Можливості після отримання диплома бакалавра продовжити освіту в магістратурі.
|
Які можна отримати основні професійні знання?
Основні професійні вміння:
- Оцінювати та аналізувати вплив управлінських рішень у публічній сфері на суспільні процеси: зайнятість, безробіття, темпи економічних змін, інфляцію, доходи тощо.
-
Організовувати діяльність служб органу публічного управління та адміністрування, розробляти прогнозні та програмні документи економічного і соціального розвитку.
-
Контролювати своєчасність і якість виконання поставлених завдань, ступінь реалізації стратегії розвитку об’єкта управління, впровадження сучасних методів діяльності органу публічної влади, дотримання законності і етики управління.
-
Організовувати діяльність органів публічного управління та організацій різних форм власності.
-
Організувати систему е-документообігу в організації.
|
Які особливості практичної підготовки до майбутньої діяльності?
Зустрічі з експертами-практиками в університеті (під час аудиторних занять з навчальних дисциплін або окремих семінарів-тренінгів).
Бази практик
- Національне агентство України з питань державної служби;
-
Комітети Верховної Ради України;
-
Дніпропетровська обласна державна адміністрація;
-
Районні державні адміністрації;
-
Дніпропетровська обласна рада;
-
Дніпровська міська рада;
-
Міські, районні, селищні ради Дніпропетровської області;
-
Дніпропетровська обласна асоціація органів місцевого самоврядування
-
Головне управління Пенсійного фонду України у Дніпропетровській області;
-
Головне управління статистики у Дніпропетровській області;
-
Малопольська школа публічного адміністрування Краківського економічного університету ( Польща);
-
Комунальні підприємства та об'єднані територіальні громади;
-
Громадські організації.
|
Ким працюють випускники спеціальності (які обіймають посади)?
Після отримання диплома бакалавра зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування» наші випускники зможуть працювати на таких посадах:
- спеціаліст із зв’язків з громадськістю;
-
спеціаліст міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади;
-
керівник та співробітник різних рівнів управління громадських організацій, бюджетних установ, фондів;
-
спеціаліст з державних закупівель;
-
державний соціальний інспектор;
-
інспектор з кадрів;
-
адміністративний секретар;
-
організатор діловодства;
-
секретар комітету організації (установи);
-
секретар органу самоорганізації населення;
-
спеціаліст відділу сільської, міської, обласної ради;
-
спеціаліст відділу державної адміністрації;
-
помічник депутата;
-
помічник, референт керівника підприємства (установи, організації);
-
інструктор з основної діяльності, з організаційної роботи;
-
інспектор з контролю за виконанням доручень тощо.
Загалом, бакалаври публічного управління можуть професійно реалізувати себе як:
- менеджери та керівники середньої ланки в органах місцевого самоврядування, територіальних підрозділах органів виконавчої влади, помічники депутатів, депутати;
-
менеджери сервісних центрів надання адміністративних послуг;
-
адміністратори, менеджери, консультанти, помічники керівників громадських об'єднань, політичних організацій та приватних підприємств;
-
PR- менеджери, GR- менеджери;
-
менеджери проєктів різних рівнів.
|
Які можливості навчання за кордоном?
Створення можливостей для здобуття навичок написання індивідуальних проектів під гранти благодійних фондів з метою забезпечення стажування та продовження навчання за кордоном:
- Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів;
-
Конкурси в Рамках програми Horizon 2020;
-
Програма Європейського Союзу Erasmus+ тощо.
|
|