Національний гірничий університет — відповідність Часу

Яцентюк.jpg

ЯЦЕНТЮК СТАНІСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ, асистент.

 

Освіта:

 1. Магістр (менеджмент організацій) - Національний гірничий університет (м. Дніпропетровськ, Україна).

 2. Master of Business Administration (МВА) – спільний проект Львівського інституту менеджменту і Wayne State University (Detroit, MI, U.S.A.).

 3. Диплом за спеціальністю: військово-політична, вчитель історії та суспільствознавства - Вище військово-морське політичне училище (м. Київ, Україна).

 4. Більше 10-ти бізнес тренінгів з менеджменту, брендингу, маркетингу.

 5. Навчання і стажування у School of Business Administration (The FRANKLIN UNIVERSITY (Columbus, OH, U.S.A.) і Inkubator przedsiębiorczości (Rzeshow, Poland).

 Досвід у бізнес - діяльності: 

 Інвестиційний консалтинг (консультант проектів компаній Tate & Lyle (UK), Eastern Sugar (UK-France), DEG (Denmark); 

Збут і розподіл (торговий агент компанії APV (UK) і Otto Jensen (Denmark), організація дистрибуції Kraft Jacobs Suchard (USA), комерційний директор ексклюзивного дистриб’ютора Procter & Gamble (USA) в Західній Україні, експерт ЗЕД фірми «Світоч»);

Маркетинг (бренд-менеджер, начальник відділу маркетингу (фірми «Світоч - Nestle», «Віденська кава»), директор з маркетингу (компанії ТД «Маркет-групп (алкоголь)», «Квітень», «СНЕК ЕКСПОРТ», «Perekopbromine»).

 Досвід у викладанні та науковій діяльності: 

Проведення відкритих бізнес-тренінгів «Практика ефективного бренд-менеджменту» і «Організаційний розвиток: до ефективної роботи через активну взаємодію в умовах змін»;

Проведення корпоративних навчальних тренінгів і курсів з практики брендингу, маркетингу, реклами і товаропросування;

Має 10 опублікованих наукових праць, в тому числі: 2 - у колективних монографіях і 1 – у закордонному науковому виданні.

 Навчальні дисципліни: Організаційна культура інноваційної діяльності; теорія і практика ділового спілкування; Основи менеджменту та маркетингу.

© 2006-2017 НГУ Інформація про сайт