Dnipro University of Technology — Compliance with the Time

ЯЦЕНТЮК СТАНІСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ

 Доцент кафедри прикладної економіки, підприємництва та публічного управління

Освіта:

Магістр ділового админістрування (МВА) Львівський інститут менеджменту Національного университету ім. І.Франко (м. Львів, Україна) – спільний проект з Wayne State University (м. Детройт, штат Мічиган, США), 1992 р.

Національний гірничий університет України, 2010 р. за спеціальністю «Менеджмент організацій», менеджер підприємств, установ та організацій

Кандидат економічних  наук, 08.00.04 –економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), диплом ДК № 030614 від 29.12.2015 р., тема дисертації: «Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства»


Дисципліни:

  • Торговельна інфраструктура та форми торгівлі

  • Корпоративна культура
  • Економіка та організація торгівлі
  • Брендинг
  • Рекрутинг
  • Персональний брендинг та управління діловим іміджем

Підвищення кваліфікації:

  • Правобережна товарна біржа 13-24 травня 2019 р.
  • Придніпровська товарна біржа, 1червня – 29 липня 2016 р.
  • «ДНІПРОВСЬКИЙ БІЗНЕС ФОРУМ» ТОВ «ЮК «Правовед» (м. Дніпро, Україна) (травень 2017р.)
  • Тренинг “Інтерактивні методи у викладанні” “T-UPDATE” (м. Київ, Україна) / НТУ «Дніпровська політехніка» (м. Дніпро, Україна) (лютий 2020 р.)
  • Учасник проекту Бюро з питань освіти та культури Державного департаменту США (United States Department of State Bureau of Educational and Cultural Affairs) “Community Connection Program”, тема групи: «Малий та середній бізнес»
  • Розробка, організація та проведення практичного майстеркласу «Як організувати ефективний бренд-менеджмент підприємства» (2016 р. Бізнес-школа Львівського інституту менеджменту, м. Львів, Україна)
  • Розробка і проведення практичного майстеркласу на тему: «Креативність та ефективність персоналу: як підвищити» для бізнес-інкубатора НТУ «Дніпровська політехніка.

Досвід практичної роботи

  • Старший консультант – ТОВ СП «ТРАЙДЕНТ Консалтінг та Інвестиції», м. Львів, Україна (1992-1995 р.р.)
  • Виконавчий директор ТОВ СП «Унісон», м. Львів, Україна (1995-1996 р.р.)
  • Експерт/агент відділу зовнішньоекономічної діяльності – ЗАТ «Кондитерська фірма „СВІТОЧ”», м. Львів, Україна (1996 р.)
  • Комерційний директор ПІІ (підприємство, що належить іноземному інвестору) «УДО - Українська дистриб’юторська організація», м. Львів, Україна (1996-1997 р.р.);
  • Начальник відділу маркетингу – ЗАТ  «Кондитерська фірма „СВІТОЧ”», м. Львів, Україна (1997-1999 р.р.)
  • Бренд-менеджер, маркетинг-менеджер інвестиційного проекту – ПАТ  «Кондитерська фірма „СВІТОЧ”» (NESTLE group), м. Львів, Україна (1999- 2001 р.р.)
  • Начальник відділу маркетингу – ТОВ «Віденська кава», м. Львів, Україна (2001-2002 р.р.)
  • директор з маркетингу – ДП ТД «Маркет групп» – корпорація «Логос»,  м. Дніпропетровськ, Україна (2002-2004 р.р.)
  • директор з маркетингу – Кондитерская фабрика «КВІТЕНЬ» – корпорація «АТБ», м. Дніпропетровськ, Україна (2003-2004 р.р.)
  • директор з маркетингу – ТОВ «Марком», ТОВ «СНЕК ЕКСПОРТ», м. Дніпропетровськ, Україна (2004-2005 р.р.)
  • директор з маркетингу – ВАТ «БРОМ» - корпорація «ОЛЬВІЯ», м. Дніпропетровськ, Україна (2006-2008 р.р.)

       Учасник Гільдії маркетологів м. Дніпро

Ідентифікатори науковця - ORCIDGoogle Scholar

Публікації:

  • Яцентюк С.В. Ступінь розвитку бренд-архітектури підприємства, як базовий фактор його конкурентоспроможності / С.В. Яцентюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», 2014.  -  Вип. 5. - Частина 3. - С.131-133.
  • Яцентюк С.В. Структурно-логічна модель  формування та розвитку бренду продукції промислового призначення / С.В. Яцентюк // Вісник Одеського національного університету. Том 19. Випуск 3/3. 2014. Серія Економіка. - С.52-57.
  • Яцентюк С.В. Формування сукупного капіталу бренду: особливості  ринкової взаємодії бренду на ринку В2В / С.В. Яцентюк // Інноваційна економіка, 2014. -  № 5(54). - Тернопіль. - С.101-106.
  • Яцентюк С.В. Формування сукупного капіталу бренду: особливості  споживчої взаємодії бренду на ринку В2В / С.В. Яцентюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», 2014. - Вип. 7 - Частина 4. - С. 41-45.
  • Яцентюк С.В. Динамічна модель управління розвитком брендів продукції промислового призначення / С.В. Яцентюк // Економічний вісник НГУ, 2014. - № 3 (47). - С.56 - 65.
  • Яцентюк С.В. Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління «Gap - розривом бренду» / С.В. Яцентюк // Економічний вісник НГУ, 2015. - № 4 (52). - С.153 - 160.
  • Єрмошкіна О. В., Яцентюк С. В., Інноваційно - інвестиційна ініціатива у контексті біхейвіористської теорії / Єрмошкіна О. В., С.В. Яцентюк // Економічний простір: Збірник наукових праць. – №142. – Дніпро: ПДАБА, 2019. – С.5 - 14.
  • Яцентюк С.В. Маркетингові стратегії брендингу на ринку освітніх послуг: аспекти конкурентоспроможності ЗВО / С.В. Яцентюк // Економічний вісник НГУ, 2019. - № 2 (66). - С.123 - 131.

Науково-методичне консультування Дніпровського регіонального підрозділу Першої української міжрегіональної товарної біржі (з 2018 р.)

Services

Schedule

Social networks

Facebook
YouTube
© 2006-2024 Інформація про сайт